Ajme koliko nas je - rezultati



Htjela sam po svaku cijenu prije odmora objaviti rezultate ovomjesečnog kruga igrice Ajme koliko nas je, koju je pokrenula Snježana s bloga Dalmacija Down Under.

Ovaj mjesec sam bila domaćica i, kako vidim na zadovoljstvo ostalih blogerica, odabrala temu TIKVICE. Meni svakako omiljeno povrće koje je upravo sad u punoj sezoni. Čak su i moje dvije tikvice počele obilno davati plodove i cvjetove, čak mi je žao što me sad neće biti cijelih 10 dana i nadam se iskreno da mi ih susjeda neće uništiti kao prošle godine :)))

U ovom krugu sudjelovalo je (uključujući mene kao domaćicu) ukupno 25 blogerica sa 61 receptom. Zar to nije divno? Koliko novih recepata za isprobati kad se vratim.

Pretpostavljam da se svi želite malo odmoriti preko ljeta, bilo da ćete negdje otputovati ili ostati kod kuće, a ako je suditi po vrućini koja vlada kod mene, sumnjam i da imate volje kuhati više nego je nužno.
Stoga predlažem da se igra nastavi u rujnu/septembru s novom temom koju će nam odabrati Mihaela s bloga La casa de vainilla.
Mihaela će ovih dana osim mnogobrojnih i ukusnih recepata iz svoje kuhinje donijeti na svijet i jedan slatki mali kruščić, stoga joj želim da sve dobro prođe i da joj beba ne zadaje previše problema.
Ostavljam vam za sad ovaj divni cvijet, a o pobjednicima i nagradama po povratku.
Hvala još jedanput svima na sudjelovanju i divnim receptima koje ste mi poslali.



Dunja - Parfe: Džem od tikvica



Marinela - Enogastromama: Tagliatelle s tikvicama alla contadina



Branka - Homemade by B. Bruschette s tikvicama, ,


Umak (toć) od tikvica i kozica


Marmelada od tikvica i jagoda, Marmelada od tikvica i ananasa





Angie - Angie's Recipes: Zucchini cheese spread



Nada - Just Good Food: Šareni pileći ražnjići s rižom i graškom, Mini tortice s tikvicama, gorgonzolom i pršutom, Brancin iz folije s pancetom i povrćem







Nataša- Shacky's kitchen: Pileće rolnice



Tadeja - In T&T kitchen: Medaljoni s tikvicama



Snježana: Polpetice od tikvica i Ukiseljene tikvice




Dilajla - Svaštarica: Marinirane tikvice, Pohane tikvice, Pasticcio od tikvica i mesa







Dragana - Moje grne: Venac od špageta, Slatke lazanje s tikvicama i ogrozdom





Olivera (maslinka) - Ja u kuhinji: Čorba od tikvica s kozicama



Integralna pizza s povrćem,



Torta od tortilja



Torta od palačinki



Pita od povrća



Mirjana - Rotkvica: RAW-ručak za poneti, Varivo od tikvica, Ako deca ne vole tikvice, Tikvice s nori algom







Jasna - Around the World ... recipes from a lifetime : Zucchini filled with lentils and feta



Aleksandra- Sweet food: Lazanje od tikvica



Duška: Šampinjoni punjeni tikvicama



Nela - Pirun i ožica: Čorba od tikvica



Kathairo - Laka kuharica: Juha od tikvica s Roquefortom



Lana (mignone)- La cuisine creative: Slana torta od griza s tikvicama



Nataša - Gastro fusion: Složenac od tikvica,Linguine with zucchini and curry chicken breasts, Turli tava








Snježana - Vrtaljica: Punjene tikvice u umaku od kopra, Penne s tikvicama i limunom, Penne s tikvicama, rajčicom i koprom.







Maja - Cooks and Bakes: Palačinke od tikvica



Andrea - Shangri La Food: Polpete od piletine i tikvica



Mihaela - La casa de vainilla: Grčka pita s tikvicama, Uštipci od tikvica s pahuljicama, Uštipci od tikvica, Pita s tikvicama i sirom









Selma - Cooketa: tikvice...

Lonac sa tikvicama i jabukama


Dolmice od tikvica sa sirom i bademima


Rolnice od tikvica sa sirom i crvenim paprom


Lađice od tikvica sa pestom od metvice i badema


Polpete od tikvica sa fetom i mentom


Povrtni Tart Tatin


Lasagne sa tikvicama i gljivama


Kajgana sa tikvicama i koprom


Uštipci od tikvica


Pita - “razljevak” od tikvica sa sirom i pršutom


Pogačice od tikvica i vrganja


Kruh sa tikvicama, ricottom i bučinim sjemenkama



I kod mene se ovaj mjesec jelo puno tikvica, neke sam recepte uspjela objaviti, ali ne sve.
Dajana (ja): Čokoladni kolač s tikvicama,


Pečeno povrće na mediteranski način


Tortice od ricotte i tikvica


Millefoglie od kruha Carasau s tikvicama, rajčicama i fetom



Oprostite što u ovom trenutku nemam vremena proglasiti pobjedničke recepte u ovom krugu, ali čeka me put i kao uvijek, kasnim s pripremama. Dakle kad se vratim, pogledat ću i proučiti sve pristigle recepte, a možda dobijete svi nagradu, tko zna.
Do tada utješite se komadićem Focaccie s tikvicama i cvjetovima (iz mog vrta) koju nisam stigla objaviti na blogu, ali hoću, kad se vratim.

Comments

  1. Che carrellata di delizie ^__^ Un bacione, buon fine settimana

    ReplyDelete
  2. quante meraviglie... sbavo!
    buon w.e.

    ReplyDelete
  3. Zaista ima pregrst sjajnih recepata koje vredi isprobati...
    Zelim vam lep i sretan odmor :)

    ReplyDelete
  4. Puno prekrasnih recepata i sličica!
    Izvrsna tema i isto tako odrađeno. Lijep i ugodan odmor!!!

    ReplyDelete
  5. Divota od tikvica! Žao mi je što sam propustila ovaj krug :(((!

    ReplyDelete
  6. Moram priznati da smo bile jako vrijedne..
    I da uživale naravno.

    ReplyDelete
  7. Ajme, koliko krasnih receptica...neke sam propustila, pa ce ih biti pravo uzivanje citati.;)) Tebi zelim sretan put i prijatan odmor, a nasoj novoj domacici sve najlepse povodom predstojeceg radosnog dogadjaja i mislim da ce nam svima prijati ovaj kratki predah preko leta...pa cemo onda s jeseni ponovo zasukati rukave!;)))

    ReplyDelete
  8. Sjajni odgovori,krasni recepti i novi učesnici. Hvala ti na odrađenom poslu i još jednom hvala na krasnoj temi. Uživaj na odmoru, a ukoliko budete i u Sarajevu javi se.

    ReplyDelete
  9. Ajme, koliko razlicitih tikvastih jela u slanim i slatkim kombinacijama... tema je bila odlicna :)
    Hvala ti puno na stafeti i lepim recima!!! S obzirom koliko vremena imam ispred sebe nadam se da cu uspeti smisliti neku interesantnu temu i, naravno, opravdati ukazano poverenje :)))
    Uzivaj na godisnjem odmoru!!!

    ReplyDelete
  10. Divni recepti!
    Sretan put i divan provod na odmoru!

    ReplyDelete
  11. Odličan krug igrice sa super receptima ! Odabrala si zbilja pravu temu i bila nam odlična domaćica !
    Mihaeli čestitam na novoj tituli i jedva čekam 9.mjesec kada će nam objaviti novu temu. I želim sve najbolje i sretan dolazak bebice ! :)

    ReplyDelete
  12. Krasno sve posloženo, sličice dotjerane, prekrasna zbirka, hvala na trudu.

    ReplyDelete
  13. GNAMMMMM ricette divine=)
    www.modemuffins.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Tako mi je zao sto nisam uspjela na vrijeme da se prikljucim u ovomjesecnu igru, a bila mi je namjera :(
    Toliko toga sam mislila napraviti a na kraju nisam uspjela nista :(
    Nema veze, mozda u medjuvremenu dok se vratis posaljem i ja svoju ulaznicu .

    ReplyDelete
  15. Prelepi recepti i fotografije!

    ReplyDelete
  16. Everything looks so delicious! I wish I could have gotten in on this. I love zucchini!

    ReplyDelete
  17. I didn't understand a thing on this post. But OH MY GOODNESS... It all looks Fantastic!!!!!

    ReplyDelete
  18. Oh my goodness, although I'm not fluent in Italian, I so enjoyed this post.....full of luscious photos. I have prepared fried zucchini blossoms for years in my Italian-American family and even posted about it last summer. Such deliciousness. Grazie mille, amore, e' ciao, Roz in the U.S. (aka bella)

    ReplyDelete
  19. Kad se vratis s godisnjeg svrati na moj blog da preuzmes nagradicu http://casadevainilla.blogspot.com/2010/07/nagrade.html

    ReplyDelete
  20. Draga Dajana, na mom blogu čeka te jedna nagradica , pa kada stigneš navrati po nju :)

    ReplyDelete
  21. Na mojem blogu čeka te "Prix d'Arts". Dođi i preuzmi!

    ReplyDelete

Post a Comment

Hi, Welcome to my blog. I love hearing your feedback, so don't hesitate to say what you think, or ask any question, I'd be glad to help.

Benvenuti! Mi fa piacere che vi siete fermati qui. Se vi va, lasciatemi un commento, una domanda, o altro, li leggerò con piacere.

Hvala vam na posjeti. Volim pročitati vaše mišljenje, stoga je svaki dobronamjeran komentar dobro došao kao i pitanja i nedoumice. Trudit ću se odgovoriti svima.

Popular Posts