Tagliatelle in bloom



Eating zucchini blossoms has been such a wonderful experience for me. I only discovered them last year, when I planted some zucchini in my garden for the first time.
Ever since, I've been collecting any recipe I find using zucchini blossoms, and I've been seriously tempted to harvest my neighbours' gardens, as none of them seem to be eating them. It's such a pity that those tasty beauties get to be wasted and die and I, on the other hand, can't get enough from my two zucchini plants to make everything I'd like.
This recipe comes from one of my favourite magazines, Cucina Naturale. It's a very simple, summer pasta dish that you can prepare in a few minutes. And yet it's so special in flavour. If you can get your hands on some zucchini blossoms, try it.
I've told you about my recent trip to Croatia, to the island of Brač. Apart from beautiful scenary, we also enjoyed the company of wonderful people, the freshest sea fish and the beautiful sea. Check the photos at the bottom of the post.
We didn't go home empty handed, either.
And what could be a better gift than a bottle of home made extra virgin olive oil? And a whole bag of home grown lemons? So precious, indeed.


Well, this wonderful oil deserves to be enjoyed in its purity, and the recipe I used it for, was perfect. There was place for one of the lemons as well.



Tomatoes, Zucchini Blossoms and Pistachios Scented Tagliatelle

320 g tagliatelle
200 g cherry tomatoes
50 g non salted pistachios
about 15 zucchini blossoms
a bunch of chive
3-4 tablespoons grated pecorino cheese (optional)
1 teaspoon grated lemon zest
Extra Virgin Olive Oil
salt

Chop the chive as finely as you can. Mix it in a serving bowl with 5 TBspoons EVOO and finely grated lemon zest.
Cut the tomatoes into wedges, salt them lightly and let sit a while, covered.
Carefully remove pistils from the zucchini blossoms, wash them and pat dry with kitchen paper.

Cut them into strips and put in a skillet adding 1 TBspoon chive and lemon aromatized oil. Stir fry the blossoms for a minute or two and set aside.
Cook the tagliatelle in plenty of boiling salted water. Drain the pasta and add it to the bowl with oil. Add the tomatoes and the roughly chopped pistachios and stir well.
Plate the pasta and distribute the stirfried blossoms on top.
Add some grated pecorino cheese if you like (I didn’t).




Da un paio di mesi la mia rivista preferita è diventata Cucina Naturale. Ogni volta che la compro, rimango immersa per ore e leggo tutte, proprio tutte le ricette e non solo. Sono tentata di cucinare tutto (o almeno 90%) di quello che vedo.
Questa è una delle ricette che mi sono piaciute subito.
Le tagliatelle condite con ingredienti freschi e profumati, sono proprio l'immagine perfetta di estate e sole. Semplicità e bontà.
I fiorellini sono dal mio orto, pochi ma ci sono. L'olio e limone, invece, sono regalo portato dall'isola di Brač (Croazia), dove sono stata all’inizio del mese.

Tagliatelle profumate con pomodorini, fiori di zucchina e pistacchi

(per 4 persone):
320 g di tagliatelle al uovo
200 g di pomodorini
50 g di pistachi non salati
circa 15 fiori di zucchina (zucca)
1 mazzetto di erba cipollina
1 cucchiaino di scorza di limone grattugiata
olio extra vergine d'oliva
sale
3-4 cucchiai di pecorino grattugiato (facoltativo)

Tagliate finemente l’erba cipollina, mettetela in una ciotola e aggiungete 5 cucchiai di olio EVO e la scorza di limone grattugiata.
Tagliate i pomodorini a filetti, salateli un pochino e copriteli.
Togliete i pistilli ai fiori di zucchina, lavateli e asciugateli delicatamente.
Tagliateli a strisce, conditeli con un cucchiaio di olio aromatizzato e un pizzico di sale. Saltateli in padella a fuoco vivace per 1-2 minuti.
Cuocete al dente le tagliatelle, scolatele e unitele all’olio aromatizzato, aggiungete i pomodorini e i pistacchi tritati grossolanamente. Mescolate bene e distribuite nei piatti. Completate ogni piatto con i fiori saltati e servite con pecorino grattugiato a parte.



Inspiracija za mnoge recepte koje sam pripremila posljednjih mjeseci dolazi iz jednog prekrasnog časopisa, koji sam otkrila tek nedavno, Cucina Naturale. Samo ime govori o kakvom se časopisu radi. Osim recepata prepun je i korisnih članaka i savjeta. Recepti su uglavnom jednostavni, ali često koriste sastojke koji nam nisu baš uobičajeni u prehrani, a trebali bi biti. Također mi se sviđa što recepti prate strogo godišnja doba i odnose se na sezonske proizvode (naročito kad je u pitanju voće i povrće).
S Brača sam donijela jako vrijedan dar - maslinovo ulje i predivne, mirisne limune. Ovaj recept, koji dolazi iz ovog časopisa, mi se činio savršen za upotrijebiti i jedno i drugo.

Mirisne tagliatelle s rajčicama, cvjetovima tikvice i pistacijama

(za 4 osobe):
320 g tagliatella (s jajima)
200 g rajčica (cherry)
50 g očišćenih pistacija
15-ak cvjetova tikve ili tikvice
svežnjić vlasca
3-4 žlice ribanog pecorina (možete izostaviti)
1 žličica naribane korice neprskanog limuna
ekstradjevičansko maslinovo ulje
sol

Nasjeckajte vlasac što sitnije. Pomiješajte ga u zdjelici s 5 žlica maslinovog ulja i sitno naribanom koricom limuna.
Rajčice prerežite prvo na pola a zatim svaku polovicu na kriškice. Posolite ih i ostavite da odstoje malo poklopljene.
Izvadite pažljivo tučak iz cvjetova, operite ih i pažljivo posušite tapkajući kuhinjskim papirom. Narežite cvjetove na trakice, dodajte im žlicu ulja (onog u koji ste dodali vlasac i koricu limuna), malo posolite pa popržite na jakoj vatri minutu-dvije.
Skuhajte tagliatelle al dente, ocijedite ih i stavite u zdjelu. Dodajte im mirisno ulje (ostavite u njemu i vlasac i limunovu koricu), narezane rajčice i krupno mljevene ili nasjeckane pistacije. Dobro promiješajte i poslužite.
Dodajte u tanjure i popržene cvjetove. Po želji poslužite uz naribani pecorino sir.





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Supetar, Brač Island, Croatia











Comments

  1. che fameeeeeeeeeeee!!!!troppo buono!!!baci!

    ReplyDelete
  2. Sai che non riesco a trovare i pistacchi non salati! potrei metterli salati in questa preparazione!!!
    Oggi ho rifatto il pane con il latticello, ma non sono riuscita a fotografarlo; non c'è 2 senza 3!!!!

    ReplyDelete
  3. A splendid dish with zucchini blossoms. I so wanna grab that plate.

    ReplyDelete
  4. Da quando li ho scoperti con un piatto di pasta simile a questo, mi sono talmente innamorata dei fiori di zucca che buona parte li mangio crudi mentre li pulisco! saro normale?!?!?
    Bellisime le foto della Croazia, un mare davvero incantevole.
    Un bacione, buon proseguimento di settimana

    ReplyDelete
  5. * Grazie, Federica.

    * Solema, io li trovo facilmente al super (cerca il marchio Ventura). E che brava, mi fa piacere che i panini vi piaciono così tanto da sparire in fretta.

    * Cool Lassi(e), thanks, help yourself.

    * Federica, noooooooo, certo che sei normale ^__^. Grazie, un bacio anche a te.

    ReplyDelete
  6. it looks sooooooooooooooooo good!!

    ReplyDelete
  7. Divnog li i laganog jela. I ja sam fascinirana cvetovima ali nazalost ovde ih niko ne koristi. Nasla sam lepe recepte kod sef Dennisa evo linka http://morethanamountfull.blogspot.com/2010/07/zucchini-pops-and-steak-scampi.html
    covek odgovara na sve postove a pravi je sef. Pozdrav, sa zeljom da iskorenimo bacanje cvetova.

    ReplyDelete
  8. i ja sam probala na jednoj večeri cvjetove. bilo je super :) krasno jelo

    imaš jednu nagradicu kod mene:

    http://shangrilafood.blogspot.com/2010/07/back-to-reality-i-nagradice.html

    ReplyDelete
  9. mmmmm che fame... mi mangerei proprio volentieri un piattino di queste tagliatelle!!!!
    mamma che acqua meravigliosa che c'è in quelle foto....FAVOLOSA!!!! bisogna proprio che colmi la lacuna e vada in Croazia.

    ReplyDelete
  10. ja još nisam imala prilike probati cvjetove tikvica i baš mi je žao. tako mi lijepo i krhko izgledaju na tanjuru da je to milina :) recept je stvarno perfektan, jako mi se sviđa jednostavnost okusa. fotke s brača su baš posebne :)

    ReplyDelete
  11. io adoro letteralmente la pasta fatta in questo modo, con ingredienti freschi e praticamente tutto a crudo!
    in casa ho tutto l'occorrente, in settimana queste tegliatelle saranno sulla mia tavola!!

    ReplyDelete
  12. Nisam nikada probala cvjetove tikvica, jer nažalost nemamo baštu, a niko ne donosi cvjetove na prodaju.Čini mi se da ih je u pasti, a naročito ovoj kombinaciji sa tagliatellama najbolje iskoristiti, cijela kombinacija mi izgleda privlačno.
    Bila sam u Supetru na Braču, krasno je. Nadam se da ste se lijepo odmorili i da su tvoje djevojčice uživale na ovoj divnoj plaži. Svakako je dobro da si iskoristila priliku doći do kvalitetnog maslinova ulja, i sama redovno sa puta donosim takve jestive suvenire.
    BTW, kada smo već kod ulja sa tzv. "mass market", ja već godinama pored hrvatskih ulja sms i trenton i italijansko Bertolli (Il Nobille) i od nedavno Monini. Ne znam na kakvom su glasu tamo i koja bi mi mogla preporučiti. Pozdrav.

    ReplyDelete
  13. Un piatto morbido e croccante allo stesso tempo, proprio un bel mix! Bello anche il colpo d'occhio!

    ReplyDelete
  14. che bel piatto... mi piacciono anche i colori che hai creato!

    ReplyDelete
  15. joj, ja ti često kupujem taj časopis Cucina Naturale, kad god stignem, jer su recepti i ideje zaista fenomenalni.. ovo jelo je skroz, ali baš skroz po mom guštu i prekrasno izgleda, a cvjetove tikvica uvijek gledam u talijanskim supermarketima pa nikako da ih probam.. sad imam jedan više razlog da ih kupim.. :)

    ReplyDelete
  16. Beautiful pictures, of the pasta and the vacation! Hope you will consider participating in this month's Grow Your Own blogging event, celebrating the home gardener. Your squash blossom pasta would be a wonderful addition!

    More details are available http://bit.ly/cKYm0t

    ReplyDelete
  17. * Jelena, hvala pogledat ću. Zbilja je šteta, jer tamo kod nas u cijelom izbilju polja bundeva, a nitko ne koristi cvijeće, čak skoro nitko i ne zna da su jestivi i hranjivi.

    * Andrea, hvala na nagradici.

    * Monika, prvom prilikom isprobaj ih. Rekli su mi da ih se u Zagrebu može naći na placu. Zbilja su poseban dodatak.

    * Selma, ja sam još prošle godine isprobala nekoliko recepata i na sve načine su mi super, pohani, punjeni, pečeni, s tjesteninom ili na focacci. Što se tiče ulja, dva koja si navela su ulja koja i ja često kupujem jer su u onoj srednjoj kategoriji, dodala bih još i Carapelli. Ima i drugih, ja se uglavnom orijentiram po cijeni - kad vidim da ulje koje ima normalnu cijenu 6-7 eura snize na 4 kupim cijeli karton. Ima ih naravno i puno kvalitetnijih, ali su za moj svakodnevni budžet preskupa, jer ja u kuhinji koristim samo ekstra djevičansko. Od suncokretovog sam se skroz odvikla, imam samo hladno prešano koje koristim za kolače.

    * Ebba, raduje me da i ti poznaješ ovaj časopis, znaš li da sad ima i web stranicu s još puno recepata? Ja cvjetove iz inata ne kupujem, jer im je cijena kao da su od zlata.

    ReplyDelete
  18. * elenuccia, grazie, spero che tu possa visitare presto la mia costa preferita.

    * Tania, grazie, mi piace quando i piatti sono anche belli da vedere oltre a essere saporiti

    * Micaela, grazie :)))

    ReplyDelete
  19. * Gudrun, thanks, I'd love to participate, thanks for inviting me.

    ReplyDelete
  20. Bračke poklone si iskoristila na najbolji mogući način , recept je odličan i sve predivno izgleda !! Mirise i okuse mogu samo zamišljati :)
    Slike sa Brača i mora su odlične, ....., uh jedva čekam godišnji odmor i more :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Hi, Welcome to my blog. I love hearing your feedback, so don't hesitate to say what you think, or ask any question, I'd be glad to help.

Benvenuti! Mi fa piacere che vi siete fermati qui. Se vi va, lasciatemi un commento, una domanda, o altro, li leggerò con piacere.

Hvala vam na posjeti. Volim pročitati vaše mišljenje, stoga je svaki dobronamjeran komentar dobro došao kao i pitanja i nedoumice. Trudit ću se odgovoriti svima.

Popular Posts